Zapraszamy do udziału w konkursach, które organizuje Szkoła Podstawowa w Skowierzynie
I GMINNY KONKURS PLASTYCZNY ORAZ LITERACKI pod hasłem:
„św. Jan Paweł II – Nasz Papież.
Setna rocznica urodzin.”
Patronat honorowy: Wójt Gminy Zaleszany
Organizator: Publiczna Szkoła Podstawowa
- św. Jana Pawła II w Skowierzynie
Koordynator: Justyna Chciuk – tel. 600 363 810 lub adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Konkursy są inspirowane życiem i działalnością Patrona naszej szkoły - Świętego Jana Pawła II. Mają one na celu pogłębienie wśród dzieci wiedzy o życiu i działalności Papieża oraz pobudzenie uczniów do naśladowania w codziennym życiu Świętego Jana Pawła II, który w szczególny sposób ukochał swoją Ojczyznę – Polskę.
Cele konkursów:
- Zgłębienie wiedzy o życiu, działalności i nauczaniu najwybitniejszego Polaka.
- Wskazanie do naśladowania wzoru osobowości Świętego Papieża Polaka - autorytetu moralnego współczesnego świata.
- Przedstawienie życia Karola Wojtyły w świętości.
- Pielęgnowanie pamięci o Ojcu Świętym Janie Pawle II – Polaku i Patriocie, Honorowym Obywatelu Gminy Zaleszany.
- Promocja talentów, rozbudzanie wyobraźni i kreatywności, integrowanie dzieci i uczniów ze szkół z terenu Gminy Zaleszany.
- Uczczenie pamięci setnej rocznicy narodzin Papieża Polaka.
Regulamin Konkursu Plastycznego
- Adresatami konkursu są dzieci i uczniowie szkół podstawowych oraz przedszkoli z terenu Gminy Zaleszany.
- Zasady uczestnictwa:
- a) uczestnicy konkursu wykonują pracę plastyczną zgodnie z hasłem: „Jan Paweł II – Nasz Papież. Setna rocznica urodzin'';
- b) format prac: A4 lub A3;
- c) technika wykonania – malarstwo, rysunek, kolaż, wydzieranka, wyklejanka, mozaika, itp.
- d) praca musi być wykonana tylko przez jednego autora (prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę);
- e) uczestnik konkursu składa tylko jedną pracę,
- f) prace prosimy podpisać w prawym dolnym rogu podając imię, nazwisko, wiek, klasę oraz nazwę szkoły;
- g) prace nadesłane po terminie oraz niezgodne z regulaminem nie będą oceniane;
- h) pracę należy sfotografować (prosimy o dobrą jakość zdjęcia) i nadesłać na adres email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Termin nadsyłania prac do 13.05.2020 r.
- Kryteria oceny:
1) prace zostaną ocenione w trzech grupach wiekowych:
- a) I grupa: Przedszkole oraz klasa 0,
- b) II grupa: kl. I-IV
- c) III grupa: kl. V-VIII,
2) powołana przez organizatora komisja weźmie pod uwagę:
- a) zgodność z tematyką konkursu,
- b) oryginalność spojrzenia autora na tematykę,
- c) walory artystyczne.
3) autorzy nagrodzonych i wyróżnionych prac otrzymają dyplomy oraz nagrody rzeczowe.
4) Informacje o laureatach konkursu oraz sposobie i dacie odbioru dyplomów i nagród zostaną udostępnione na profilu organizatora na Facebooku. Zostaną tam też umieszczone fotografie wszystkich nadesłanych prac.
5) Każdy uczestnik jest zobowiązany uzupełnić i nadesłać do organizatora (np. w formie skanu lub fotografii) kwestionariusz zgłoszeniowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych jako załącznik do pracy konkursowej.
Regulamin Konkursu Literackiego
- Adresatami konkursu są uczniowie szkół podstawowych położonych w Gminie Zaleszany.
- Przewidziane są dwie kategorie wiekowe:
1) klasy I - IV;
2) klasy V - VIII.
- Zasady uczestnictwa:
1) uczestnik konkursu tworzy tekst wiersza min. 12 wersów, nawiązujący do tematyki konkursu: „Św. Jan Paweł II- Nasz Papież. Setna rocznica urodzin”. Następnie nagrywa na filmiku siebie podczas recytacji tego wiersza.
2) praca musi być wykonana tylko przez jednego autora (prace zbiorowe nie będą brane pod uwagę);
3) uczestnik konkursu składa tylko jedną pracę,
4) prace prosimy podpisać podając imię, nazwisko, wiek, klasę oraz nazwę szkoły;
5) prace nadesłane po terminie oraz niezgodne z regulaminem nie będą oceniane;
6) pracę napisaną odręcznie należy sfotografować (prosimy o dobrą jakość zdjęcia i staranną pisownię) lub przesłać w formie dokumentu tekstowego wraz z nagraniem recytacji kwestionariuszem na adres mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. Termin nadsyłania prac do 13.05.2020r.
7) powołana przez organizatora komisja weźmie pod uwagę:
- a) zgodność z tematyką konkursu,
- b) oryginalność spojrzenia autora na tematykę,
- c) walory literackie i umiejętność recytowania.
8) autorzy nagrodzonych i wyróżnionych prac otrzymają dyplomy oraz nagrody rzeczowe.
9) informacje o laureatach konkursu oraz o sposobie i dacie odbioru dyplomów i nagród zostaną udostępnione na profilu organizatora na Facebooku. Zostaną tam też umieszczone teksty wszystkich nadesłanych prac.
10) każdy uczestnik jest zobowiązany uzupełnić i nadesłać do organizatora (np. w formie skanu lub fotografii) kwestionariusz zgłoszeniowy wraz ze zgodą na przetwarzanie danych osobowych jako załącznik do pracy konkursowej.
Uwagi organizacyjne:
- Bliższych informacji na temat konkursów można zasięgać pod numerem telefonu Justyna Chciuk 600 363 810 lub adresem mailowym: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Organizator zastrzega sobie prawo wykorzystania prac do albumu na profilu internetowym oraz w innych źródłach w celu promocji konkursu.
- Kwestionariusz zgłoszeniowy stanowi załącznik do regulaminu i jest niezbędny do udziału w konkursie.
Serdecznie zapraszamy do udziału.
KWESTIONARIUSZ ZGŁOSZENIOWY
(prosimy wypełniać drukowanymi literami)
Imię i nazwisko autora pracy:
Klasa, kategoria:
Szkoła:
Telefon, e-mail:
OŚWIADCZENIE
Oświadczam, że zapoznałam/em się z regulaminem Gminnego Konkursu Plastycznego / Literackiego pod hasłem: ,,Św. Jan Paweł II – Nasz Papież. Setna rocznica urodzin” i akceptuję jego postanowienia.
……………… …………………………………… (data i miejscowość)
…..……………..…..…………… podpis rodzica/opiekuna prawnego
ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z UDZIAŁEM DZIECKA W KONKURSIE
Zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) - RODO wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych ucznia w związku z jego udziałem w Gminnym Konkursie Plastycznym/ Literackim pod hasłem: ,,św. Jan Paweł II – Nasz Papież. Setna rocznica urodzin”. Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne, ale konieczne w przypadku udziału ucznia ww. konkursie. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
……………………………………………………… (data i miejscowość)
…..……………..…..…………… podpis rodzica/opiekuna prawnego
ZGODA NA WYKORZYSTANIE WIZERUNKU UCZNIA
Zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) - RODO oraz z art. 81 ust.1 Ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (tj. Dz. U. z 2018 r. poz. 650) wyrażam zgodę na nieodpłatne wykorzystywanie przez organizatora zdjęć oraz nagrań zawierających wizerunek ucznia, zarejestrowany podczas udziału w Gminnym Konkursie Plastycznym/ Literackim pod hasłem: ,,św. Jan Paweł II – Nasz Papież. Setna rocznica urodzin”. Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne. Zgoda może być wycofana w dowolnym momencie, z tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
……………………………………………………… (data i miejscowość)
…..……………..…..…………… podpis rodzica/opiekuna prawnego
ZGODA NA WYKORZYSTANIE DANYCH OSOBOWYCH
Zgodnie z Art. 6 ust. 1 lit. A Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) - RODO wyrażam zgodę na publikowanie na stronach internetowych lub w innych materiałach pokonkursowych organizatora Konkursu: imienia i nazwiska dziecka, nazwy szkoły oraz miejsca uzyskanego w Konkursie.
………………… …………………………………… ( data i miejscowość)
…..……………..…..…………… podpis rodzica/opiekuna prawnego